PREMIERA MERCEDES BENZ KLASA S KALISZ

Premiera Mercedes Benz Klasa S Kalisz

Szybkie, eleganckie samochody, wystawne przyjęcie i piękne kobiety. Brzmi to jak opis filmu o agencie służb specjalnych, tymczasem był to event zorganizowany nieopodal Kalisza z okazji premiery nowego Mercedesa-Benz klasy S. Impreza zrealizowana była na zlecenie firmy J. i A. Garcarek – prężnie działającego w branży motoryzacyjnej auto partnera tej znanej niemieckiej marki. Agencja eventowa starStone po raz kolejny miała okazję stanąć przed wyzwaniem, jakim jest zrealizowanie imprezy promocyjnej dla kilkuset osób. Nasi pracownicy pełni zapału zabrali się do pracy i tak powstał projekt, który okazał się wspólnym sukcesem Spółki Garcarek i naszym.

Auto Partner Garcarek słynie ze świadczenia usług na najwyższym poziomie – zresztą, od osób, które decydują się na sprzedaż aut takiej klasy, wymaga się wysokojakościowej obsługi i ciągłego rozwoju. Jednak nie chodzi wyłącznie o podejście do Klientów. Spółka J. i A. Garcarek, to też podtrzymywanie wieloletniej tradycji i autentyczne zamiłowanie do motoryzacji. Widać, że jest to firma, która nie prowadzi tego biznesu przypadkiem, słowem: właściwi ludzie na właściwym miejscu. Oprócz sprzedaży samochodów osobowych, dostawczych, kempingowych i ciężarowych, auto partner Mercedes-Benz oferuje również fachową pomoc przy sprzedaży aut, ich eksploatacji oraz obsłudze serwisowej. Klienci mogą dostać wszystko czego potrzebują w jednym miejscu.

Skoro oczekiwania względem Auto Partnera Garcarek były i są wysokie, to wobec agencji starStone również. Musieliśmy zagwarantować naszym Klientom i ich Gościom niezapomnianą imprezę promocyjną, która byłaby odzwierciedleniem fenomenu, jakim miał być zaprezentowany na niej samochód.

Przygotowanie imprezy promocyjnej na miarę klasy S

Event z okazji premiery nowego mercedesa odbył się na terenie hotelu Kristoff w okolicy Kalisza. Piękny teren wokół hotelu sprzyjał urządzeniu imprezy o charakterze garden party. W ogrodzie za hotelem postawiliśmy duży biały namiot i rozłożyliśmy parkiet o wymiarach 15×20, czyli o łącznej wielkości 300 metrów kwadratowych. Dzięki temu bez problemu pomieściliśmy niemal 400 zaproszonych Gości. Wystrój prezentował się bardzo elegancko – pod sufitem zawieszono bowiem biały, gustowny materiał nadający otoczeniu charakteru. Dla kontrastu na podłodze pojawił się czerwony dywan, który stanowił idealne dopełnienie całości.

Jak zwykle zadbaliśmy o oświetlenie i dobre nagłośnienie. Nie mogło zabraknąć również sceny o wymiarach 8×5, przeznaczonej dla organizatorów i występujących. Zamontowaliśmy także ekran, na którym wyświetlane były filmy produktowe i wizerunkowe marki Mercedes-Benz oraz obrazy uchwycone przez kamerzystę, które przypominały Gościom atrakcje wieczoru. Nasza agencja eventowa starStone zadbała również o gustownie zaaranżowane otoczenie wokół namiotu, tak by goście czuli się dobrze niezależnie od tego gdzie się znajdują. Pamiętając, że mamy do czynienia z imprezą promocyjną na wolnym powietrzu, obok namiotu ustawiliśmy jasne krzesła i stoły z białymi obrusami. Aby utrzymać klimat garden party, porozstawialiśmy stoliki koktajlowe w białych pokrowcach, które efektownie komponowały się białymi parasolami i grafitowymi krzesłami. Dzięki temu goście mogli delektować się przekąskami i drinkami przygotowywanymi przez barmanów także poza namiotem.

Samą imprezę z okazji premiery nowego Mercedes-Benz klasy S rozpoczęto od powitania gości i przemówienia właścicieli Auto Partnera Garcarek. Gości przywitał również prowadzący spotkanie Włodzimierz Zientarski. Później nastąpił długo wyczekiwany moment, czyli oficjalna premiera samochodu. Dla uzyskania lepszego efektu i zaskoczenia zgromadzonych, ściągnięto białe przykrycie pod którym znajdował się najnowszy niemiecki model. Mercedes wzbudził autentyczny podziw gości – każdy chciał przyjrzeć mu się z bliska. Prezentował się naprawdę wspaniale.

Atrakcje towarzyszące imprezie promocyjnej Mercedes-Benz

Agencja eventowa starStone zawsze dba o to, by uczestnicy organizowanych przez nich imprez nie mieli szansy się nudzić. Tym razem zapewniliśmy gościom takie atrakcje jak:

• Występ baletowy tanecznego trio
  • Koncert zespołu coverowego
  • Występ Kabaretu Młodych Panów
  • Pokaz tancerek w różnych odsłonach

Oprócz występów scenicznych, we współpracy z naszymi Klientami zorganizowaliśmy przed hotelem Kristoff wystawę samochodową. Były to stare i nowe modele marki Mercedes-Benz, zarówno osobowe, jak i ciężarowe. Największą popularnością cieszyły się jednak samochody old mobile. Wieczorem event przeniósł się do hotelu, gdzie w sali bankietowej odbyła się uroczysta kolacja oraz degustacja przygotowanych przez kucharzy pieczonych dzików. Uczestnicy eventu zostali poproszeni o ponowne wyjście na zewnątrz po kolacji, ponieważ mieliśmy dla nich jeszcze jedną niespodziankę. Idealnym zwieńczeniem wieczoru był profesjonalnie przygotowany pokaz fajerwerków.

Przyjęcie i uzupełniające je atrakcje okazały się wielkim sukcesem nie tylko dla nas, ale przede wszystkim dla naszych Klientów. Premiera nowego Mercedes-Benz klasy S była niesamowitym wydarzeniem branżowym wymagającym szykownej i widowiskowej oprawy. Auto Partner Garcarek zaufali nam, a my w zamian za to podarowaliśmy im imprezę promocyjną na miarę luksusowej klasy prezentowanego samochodu. Agencja starStone do każdego Klienta zawsze podchodzi indywidualnie i z wielką pasją oraz zaangażowaniem spełnia jego oczekiwania. Tym razem również zrobiliśmy wszystko, aby zarówno nasi Klienci, jak i pozostali uczestnicy opuścili event w pełni usatysfakcjonowani. Jesteśmy dumni z wykonanej pracy, w którą włożyliśmy całe serce i cieszymy się, że jej efekty były widoczne gołym okiem.