IMPREZY PROMOCYJNE

Formularz kontaktowy

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Imprezy promocyjne, czyli atrakcyjna i angażująca forma prezentacji oferty

Prowadzenie biznesu to dziś wyjątkowo trudne zadanie. W praktycznie każdej branży panuje ogromna konkurencja, klienci są wybredni i mają nieograniczony dostęp do ofert, które mogą porównywać bez wstawania z kanapy. Sporym wyzwaniem stojącym przed każdym przedsiębiorcą jest więc wyróżnienie swojego produktu/usługi i obudzenie potrzeby zakupowej w grupie docelowej. Gdy tradycyjne formy reklamy przestają przynosić efekty, warto sięgnąć po tzw. „pewniaka”. Mamy na myśli imprezy promocyjne, w których organizacji specjalizuje się agencja eventowa starStone.

Imprezy promocyjne: nie tylko dla największych graczy

Panuje powszechne przekonanie, że na organizację tego typu eventu mogą sobie pozwolić wyłącznie duże marki, dysponujące pokaźnymi budżetami marketingowymi. To nieprawda. W starStone na co dzień współpracujemy z firmami z sektora MŚP, które rozumieją potrzebę wykorzystywania niestandardowych metod promowania oferty. Imprezy promocyjne świetnie się do tego nadają.

Taka impreza najczęściej towarzyszy wprowadzaniu na rynek nowej marki, produktu lub usługi. Dzięki odpowiedniej promocji wydarzenia oraz zaproszeniu na nie ważnych gości (przedstawiciele top biznesu, lokalne władze, gwiazdy), natychmiast wzrasta zainteresowanie przedmiotem promocji. Niezbędnym elementem wspierającym jest również wysłanie stosownych komunikatów do mediów w ramach skoordynowanych działań public relations, dzięki czemu marka od razu zyskuje silny argument w procesie zwiększania jej świadomości w gronie potencjalnych odbiorców.

Impreza promocyjna nie musi być wcale wydarzeniem „z pompą”, choć oczywiście takie eventy zyskują największy rozgłos i przynoszą zdecydowanie najlepsze efekty. Jeśli jednak ogranicza nas budżet, nie trzeba rezygnować z tego narzędzia. Promocja może mieć znacznie skromniejszy charakter i być przeprowadzona np. przy okazji innego wydarzenia czy przy wsparciu większego partnera – doskonale sprawdza się tutaj filozofia cross marketingu.

Przykładowo: jeśli firma X wprowadza na rynek nowy klej do glazury, ale nie może sobie pozwolić na samodzielną imprezę promocyjną, warto skorzystać z pomocy np. sieci marketów budowlanych dystrybuującej produkt. Na takiej współpracy skorzystają obie strony – oczywiście pod warunkiem, że promocja zostanie zorganizowana w sposób profesjonalny i atrakcyjny dla grupy docelowej.

Event, który buduje lojalność między marką a klientem

Świetna impreza promocyjna pozwala nie tylko zaprezentować nową ofertę, ale też wzbudzić u klienta chęć posiadania. To właśnie produkt/usługa musi być gwiazdą wieczoru. Aby podkreślić rangę wydarzenia, stosujemy różne metody uatrakcyjniania samego eventu. Tutaj znakomicie sprawdza się chociażby zaproszenie gwiazdy, która wciela się w rolę konferansjera. Znane nazwisko zawsze przyciąga gości, nawet jeśli pozornie nie są zainteresowani ofertą firmy lub nie kojarzą jej marki.

Postawmy się w roli osoby, która weźmie udział w takim evencie. Dobrze się bawiła, miała możliwość zobaczenia na żywo kogoś, kogo wcześniej oglądała tylko w telewizji, zjadła coś pysznego, odświeżyła kontakty towarzyskie. Jest to dla niej wymierna korzyść, co rodzi uczucie wdzięczności. Tym samym gospodarz eventu może liczyć na lojalność swojego gościa, który z pewnością przypomni sobie o pozytywnych odczuciach, gdy za jakiś czas będzie podejmować decyzję zakupową. Kluczowe w tym wszystkim jest to, aby promowany przedmiot stał się obiektem pożądania – nawet jeśli w rzeczywistości jest czymś całkiem zwyczajnym. Dobrym przykładem będzie tutaj nowy model samochodu. Prezentując go podczas eventu promocyjnego chcemy osiągnąć efekt wywołania nieodpartej pokusy zakupu tego auta.

Agencja eventowa starStone specjalizuje się w planowaniu i koordynowaniu imprez promocyjnych dla firm z dowolnej branży. Bierzemy na swoje barki wszystkie elementy związane z przygotowaniem wydarzenia. Pracujemy w oparciu o szczegółowo nakreślony scenariusz, który oczywiście zostanie z Tobą skonsultowany.

Sięgamy zarówno po sprawdzone rozwiązania, jak i kreatywne pomysły, dzięki którym Twój event nie będzie mieć sztampowego charakteru. Skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegóły. Zrób to przed Twoją konkurencją!

Zobacz realizacje